יום חמישי, 6 בנובמבר 2014

Top 5 (random) favorite - part 2

אספתי עבורכם חמישה פריטים שרכשתי (ואחד שקיבלתי) לאחרונה שאני לא מפסיקה להנות מהם ולהשתמש בהם!

כל הנוצץ הוא קונפטי. או בשמו בשפה העברית - פתיתונים.
אני לא יכולה שלא ליפול לקסם שבצבעוניות ובניצנוץ של החלקיקים הקטנים וזה בדיוק מה שקרה כשנתקלתי לראשונה באתר 'קונפטי בר' שמכיל מגוון רחב של קונפטי בצבעים ושילובים שונים.
הזמנתי שלוש חבילות לפרויקט סודי (שיעלה ממש בקרוב לבלוג) ומהרגע שזה הגיע אני לא יכולה להפסיק לשלב קונפטי לסדר היום שלי.
יש באתר גם אפשרות של קונפטי בהזמנה אישית שכולל דוגמאות ולוגואים שונים מה שנותן לכל הקסם הזה טאץ' אישי.
שפתון בגוון טבעי זה פריט חובה בכל אוסף איפור.
דווקא השפתון הזה של דיור הוא רכישה קצת שונה לאוסף.
נכון הוא מעניק ברק ולחות לשפתיים אבל הוא גם מתאים את עצמו ישירות לשפתיים של כל אחת קצת אחרת.
הוא מעניק גוון ורוד עדין, לא דביק ודי עמיד לאורך היום והוא פשוט נותן זריקת צבע עדינה לשפתיים בדיוק במידה למי שלא אוהבת צבעים חזקים.
ניתן להשיג פה או ברשתות הפארם השונות.
לקים של חברת essie תמיד היו אהובים עליי. יש לי אוסף לא קטן ואני דואגת מידי פעם לרענן אותו בגוונים החדשים ביותר.
הצבע הזה הוא בגוון המושלם לחורף! לא קודר מידי, לא בהיר מידי, בדיוק במידה הנכונה של חורף ישראלי.
הצבע של הלק הוא chinchilly, אפור גרניט שמשתלב מצויין עם כל צבע אחר.
במקרה הוא גם גוון החודש באתר של אסי מה שרק מחזק את החיבה שלי אליו. 
מוזמנות להיכנס ולראות את כל הגוונים והקולקציות השונות באתר אסי.
את דוגמית הברונזה המושלמת הזאת קיבלתי מאמא שלי.
מדובר בבושם מבית בולגרי בשם 'Aqva Amara' שבתרגום חופשי אומר מים מרים.
הבושם מיועד לגברים אבל אני מוצאת שהוא עדין מספיק כדי לשמש גם נשים.
אני לא מבחינה בשום דבר מר בריח שלו, להפך, הריח מכיל נגיעה חזקה של הדרים והוא מאוד רענן.
אישית, מאוד התחברתי לריח והוא מלווה אותי בתיק לכל מקום למקרה שאצטרך קצת פיקנטיות במהלך היום שלי.
ניתן להשיג את הבושם פה ובשאר רשתות הפארם.
כמה שחיכיתי לספר הזה!
הכל התחיל כשנתקלתי לראשונה בבלוג הזה של שתי אחיות אמריקאיות שמאמינות בלשלב מלאכת יד בכל תחום אפשרי.
הבלוג מכיל מתכונים, רעיונות לעשה זאת בעצמך ומלקט קצת מחיי היום יום שלהן.
אחרי תקופה שעקבתי באדיקות אחרי כל פוסט ופוסט (ואפילו הורדתי את האפליקציות המגניבות שלהן) ראיתי שהן מוציאות ספר שמרכז רעיונות לעיצוב הבית.
מיהרתי להזמין את הספר דרך אמזון ומאז שהוא הגיע הוא נמצא על השידה שליד המיטה שלי ואני משתדלת לעיין בו מספר פעמים בשבוע ולשאוב ממנו השראה.
מבטיחה לשתף חלק מהרעיונות כשאנסה אותם בעצמי.
מקווה שאהבתם ואולי אפילו תרכשו לעצמכם את אחד הפריטים האלו,
נוי :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה