יום שלישי, 14 באוקטובר 2014

אהבה חדשה לדברים ישנים

לפני כמה חודשים נכנסתי לאחד האתרים היותר אהובים עליי - urban outfitters.
אורבן מחזיקים בגדים מהממים אבל אני אישית מכורה לדברים שהם מביאים לבית.
יש שם הרבה מוטיבים שמבחינה עיצובית אני מתחברת אליהם ואחד הדברים שיותר הלהיבו אותי היה הפטיפונים שלהם.
אורבן בשיתוף פעולה עם חברת crosley הוציאו דגמים משגעים של פטיפונים חדשים עם תחושה של פעם.
ידעתי שאני צריכה את אחד החתיכים האלה בחיים שלי, אפילו ידעתי איזה דגם ורק חיכיתי להזדמנות להניח את הידיים שלי על אחד.
למזלי ההזדמנות לא איחרה לבוא ומצאתי את עצמי בלונדון (העיר האהובה עליי בעולם כולו - יוקדש לה פוסט נפרד בהמשך) עם אחת מחברותיי הטובות שידעה שבאיזשהו מקום הסיבה העיקרית שטסנו היא כדי שאני אקנה פטיפון.
לאורבן יש המון סניפים ברחבי ארה"ב ובאירופה. באנגליה יש הכי הרבה סניפים מבין מדינות אירופה ובלונדון במיוחד.
אם אני לא טועה כבר ביום השני שלנו קניתי אותו. קצת התלבטתי לגבי הדגם אבל בסוף הוחלט על זה שמשדר הכי הרבה וינטג' אפיל.
לונדון מלאה בחנויות יד שנייה שמחזיקות תקליטי וינטג' ששמורים היטב ומוכרת אותם במחירים מגוחכים (5 פאונד לתקליט) וגם בחנויות שמוכרות תקליטים חדשים לגמרי של אמנים עכשווים.
יצאתי עם שלל לא קטן וכך התחיל להיערם לו אוסף התקליטים שלי.
גם בארצנו הקטנטונת לא חסרים מקומות שמוכרים תקליטים ישנים (ואפילו חדשים!) כך שכל כמה חודשים אני מפנקת את עצמי בהרחבת האוסף עוד קצת..
הפטיפון שלי שייובא באופן אישי ובאהבה רבה ממוקדם על השידה שליד המיטה שלי ואני מקפידה לשמוע בו כמה שיותר. אין ספק שהוא אחד הפריטים האהובים עליי.
עוד פריט שתופס מקום אהוב במסגרת האהבה שלי לדברים ישנים הוא מצלמת הפולארויד שלי.
המצלמה הראשונה שקניתי לעצמי הייתה לפני 6 שנים בניו יורק והיא הייתה הוצאה די גדולה עבורי בזמנו אבל ידעתי שאני לא יכולה לוותר על ההזדמנות הזו. מה שלא לקחתי בחשבון זה את העלוית של הפילם של המצלמה. לצערי זה יצא 20$ לפילם של 10 תמונות. הוצאה די גדולה במצטבר.
שמרתי על הפילם שלי לרגעים מיוחד ממש ומידי פעם בדקתי אולי ירדו מחירי הפילם.
אומנם המחירים לא השתנו בחלוף השנים אבל דווקא בשנה האחרונה מצלמות הפולארויד חזרו לאופנה ובגדול!
לכל אושיית אופנה/בלוגר יש אחת. הן מגיעות במלא צבעים והעלויות של הפילם שלהם הופכות אותם לרכישה ממש שווה.
אני את שלי הזמנתי מאיביי (מצאתי אותן גם בארץ אבל מיותר לציין שהמחיר שלהן ושל הפילם שלהם בארץ הוא מחריד) פלוס 5 אריזות של פילם בעלות של 350 ש"ח. 
יש למצלמות האלה מלא סוגים שונים של פילם עם מסגרות שונות ולא בהכרח הלבנות הקלאסיות מה שהופך אותם לעוד יותר כיפיות ומהנות.
אפילו הזמנתי לא מזמן מדבקות מיוחדות לתמונות כדי להפוך את המסגרת של התמונה לייחודית יותר.
מקווה שגרמתי לכם קצת לשנות את החשיבה על דברים ישנים,
נוי.

חדש מול ישן







הבייבי שלי







איימי, חיפושיות, בוב, לורד וקייטי - רק חלק מהאוסף





האוסף שלי עד כה





גם אדל תהפוך לקלאסיקה עם הזמן





המדבקות הצבעוניות שניתן להדביק על התמונות וליצור מראה ייחודי יותר


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה