יום ראשון, 19 באוקטובר 2014

All the cookeez in the world!

אני אוהבת אוכל.
מתוק. מלוח. You name it.
ואני ממש מתקשה לעמוד בפיתוי או חלילה לדחות סיפוקים כשאני שומעת על מקום חדש ומסקרן.
ממש ככה היה כששמעתי לראשונה על קוקיז.
מאפייה וגלידריה נפגשות ומביאות לאוויר העולם ילד.
ללא ספק מדובר פה או בפרץ גאונות או בתוצר של מאנצ' לילי אבל אני כבר נפלתי שבי לקונספט.
עוד באותו יום שנתקלתי בכתבה גררתי את אחת החברות היותר טובות שלי למאנצ' מסוג אחר - מאנצ' סוף יום עבודה.
קוקיז ממוקמת בחדר הימני של לב תל אביב. דיזינגוף 116. מיקום שגם לו יש משמעות גדולה.
קל מאוד לזהות את המקום שמתהדר ב'שלט' בטון מוארך אותו ניתן לראות עוד מפרישמן.
הריח תופס אותך גם אחרי כמה צעדים מהרגע שראית את השלט.
עוגיות טריות שנאפות בתנור לא גדול משתלטות על חוש הריח ומהר מאוד חוש הראיה מצטרף.
המקום בעל טוטאל לוק ורוד עם נגיעות של עץ כדי לשבור את המראה הגירלי.
אבל הרבה מעבר לעיצוב המוקפד, קוקיז מציעים מבחר.
14 סוגים שונים של עוגיות ו-15 טעמים שונים של גלידה.
נכון, מדובר בפחות טעמים מבגלידריה ממוצעת אבל באמת שאין טעם להקשות עוד יותר את קבלת ההחלטות.
אני הלכתי על מיקס של שתי עוגיות - סוכריות צבעוניות ודאבל שוקולד כמפריד ביניהן 'הבצק של קוקיז'. גלידת וניל עם חתיכות בצק עוגיות.
קוקיז טעים כמו שהוא יפה לעין ונותן לך להינות מכמה עולמות במקביל.
במקום נמכרות העוגיות בצנצנות יפות או קופסאות פח כמו גם ביחידים, הגלידה נמכרת בפני עצמה או במשקל וכל האווירה במקום עושה חשק לחזור ולנסות עוד טעימים חדשים.
אני יודעת שאני עוד אחזור לנסות את ה'קוקיזשייק' שלהם ממש בקרוב...
תהנו,
נוי :)


תפריט קוקיז
חלק מסוגי העוגיות השונים
שלל טעמי הגלידה
 
רעיון מעולה למתנה
 מארזי עוגיות בגדלים שונים 
וקצת צידה לדרך 
"שתי עוגיות וגלידה באמצע"





על מי לשים את הפוקוס?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה